Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



onsdag 27. januar 2021

økt 27 jan

passer musikken til det vi gjør? Jeg tror i allefall det?Det føles sånn. Får ikke filma hjemme på gulvet dessverre

Jobba ikke bare med starten, men også med tango.

Han kommer seg av og til rett på plass, men så fort jeg begynner å gå,så er labbene alle veier og rumpa i sig. Jeg må belønne masse i posijon og ikke gå så fort fram, rydde vekk misforståelsene. 

En postiv overaskelse er at han kan rygge rundt rekvisitt i mindre sirkel.. den satt godt i dag..

 

Jeg vil bare jobbe på , jeg nå...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar