Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 2. februar 2021

økt - på vei inn i planleggingsmodus

 og i dag var ikke rekvisittene noe problem i det hele tatt.. han jobba der jeg ville




Jeg er litt støkk på starten, fordi der har jeg en plan.. har tusen ideer, særlig rundt kjelen.

Men jeg må rett og slett dele opp sangen igjen, på hoveddelen og plukke ut noen hovedøvelser og hjelpetriks/overganger

Hvordan markere høyde, han må jo ikke opp på to hver gang, han kan hoppe. være oppe på meg osv

vil gjerne ha med woop også.

Mesteparten av tiden skal vi jo fokusere på kjelen og konseptet med kosten, og så må jeg se om innledningen er tydelig nok. Jeg mener jo det , men...


Så dele inn, litt av utfordringen er at sangen er så gjentagende, men det skal jeg nok bruke til  min fordel


Så det ble egentlig ikke noe nytt i dag, men tango jobbing, få inn rose sånn at baken ikke er alle veier, og finpusse fram. Han kan fremdeles finne på på å gå opp på to


Men det som er viktig nå er hovedøvelser som han skal kunne godt. Og om han trenger å lære et par nye, so be it

( men det er ikke første pri)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar