Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



fredag 15. juli 2022

10 års feiring og bursta-trening på terassen!

 


 Treningstørken er over, og jeg bobler av ideer. Jeg vet hva jeg kan finne på for å få programmet enda bedre, jeg har historien klar. 

Og ettersom vi bare jazza inn noen øvelser på terassen i dag, kombinert med fotoshoot, så kan jeg ikke si annet enn at han er klar.  Alle øvelsene vi har jobba med i vinter og vår sitter rett så godt synes jeg.


 

Til og med i rose har han begynt å skjønne hvor bakparten skal. Vi brukte treningsveska som rekvisitt

Det er bare å gå i gang med å feste det, og legge det opp systematisk. ÅH. hvor deilig.



Så, det blir nok litt ekstra god middag i dag, på 10 åringen... Min andre hund som fyller tosifra alder Jeg er så takknemlig. 

Vi har mer inne vi....... vi har knapt begynt..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar