Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



torsdag 15. august 2024

uke 33, økt 2 - hjemme seint, men en må jo..

 I dag orker jeg ikke trene, sa jeg til en kollega. Han var ikke enig... og han hadde jo rett.. Bare jeg kommer i gang.... ( Og Q trenger å se på at noe skjer)

Så, ut på terassen, Tardis først. 

Og nå fikk jeg en helt annen flyt og forståelse enn på tirsdag. Han rygga rose, og klarte fint fremoverpartiet.

Han jobbet flott med kjelen,  og vi fikk fletta inn kosten i delen på en god måte.

Litt ufokusert når vi fikk passerende nabohunder, men fikk han stort sett inn. Fortsatt avhengig av støtte i tango/jazz partiet.

Han jobber jo på, men gurimalla hvor ustabil han er på om han hører eller finner på . Og om han finner på.,... hvordan få oss på rette veien igjen..

Men igjen... han retter seg selv... Nå har jeg fått ny giv på å finne noe å fikse på igjen



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar