Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



torsdag 7. februar 2013

kurskveld igjen!


Jupp jupp, så er vi på kurs igjen.
Nye godbiter i dag, litt usikker på magen hans, kan være de tacky godbitene jeg brukte på tirsdag....Men så lenge han vil jobbe--

 Mye inntil i dag. Også ,mens vi begever oss, og i gruppe.. Fikk satt litt grenser også, når han gikk forbi meg og for langt. Han tok det fort.. Men ville heller henge etter enn å gå forbi meg, eller inntill tett på..
Lærer jeg å bruke stopp noen gang.??? eller er det det sjuende forslaget mitt??

Andre ting i dag var slalom og snurr,- flinkis.. dette jobber vi jo med hjemme..

Sitt og gå i fra...  Han frøs litt, men tok hintet.
Stå og gå ifra... vel, han kan jo sitt... og havner fort der..
Innkalling  med forstyrrelse , som i å spise godbiter og komme på innkalling.. jojo, der måtte jeg stå på..

Også den hersens dekken.... vi skal få det til..!!

Prøve og feile... Jeg gir ikke for snurr og sitt lenger. men å løfte på baklabben ( fryser) snu seg til to sider, løfte labben og snu seg og se på meg over skulderen...jojo
Så skulle vi belønne dempende signaler. Fikk litt snusing, snuing og endelig ett snuteslikk!!

Mer aktivitet ; trykke tommel. Tommel bak på ryggen var ikke noe problem..
Ellers var det litt helsesjekk, se på tenner, ører, klør osv

Lærte litt om å ikke hoppe også. Snu seg vekk og bare hilse  på alle fire..Vet ikke om det er noe mål, men greit å vite..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar