Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



onsdag 24. april 2013

Mitt lille bustehue av et arbeidsjern!!

I dag er det Tardis  som er i kritthuset.
Han starta ballet i dag, først en lufting.. Blikket klistra i mitt. Hva skjer, hva skjer? Andre hunder på agiltybanen kjefta en litt på, men når en ser på  muttern så får en ros..

Bare å finne seg i.. I mitt hundehold er det stadig balanseøvelser og posering..

Vi begynte med på plass. Han er flink, men måtte minnes på hva bli betyr. Han her vil nemlig være med meg...

Sitter litt skjevt,men har ikke hatt noen utfordringer i å komme rundt meg, uansett om det er noen andre hunder en går mot.

Så gikk vi gjennom programmet. Plutselig er 1 min kjempelangt... Jeg må få testa det ut til musikk. Ikke bare tro at dette funker.. Så det blir mye gjentagelser i koregrafien.. Pytt pytt...

Som den lille ivrige småhunden han er så har han en tendens til å hoppe opp, og hoppe opp slalom tar seg ikke helt ut.. Han vet forskjellen,når han skal gå slalom, og når han skal "påå" men jeg må roe ned tempoet..

En annen ting er at han ikke er leken utendørs, bare inne. Snuste litt mer enn vanlig, men lar seg  lett distrahere vekk og over på det vi skal finne på...

lille bustehuet mitt..

Han er bare så skjønn og morsom å være med ( og tusen ganger mer motiverende enn storebror i dag)
snaaaaaart nede i dekk også... lengre og lengre ned..Bukk foreløbig..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar