Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



mandag 22. april 2013

Vi trener.... Crufts iz da limit!

Vi skal jo rekrutte i mai, men jeg hadde da nettopp kommet hjem fra trening sjøl.... Men når en endelig har fått tilbake en hund som har fattet interesse for leketøy, enten det er pipskunkeskinn eller ball i snor, så kan jeg ikke dy meg....

Litt trekke lek, med slipp, takk, kast, vær så god, og en enkel kommando som sitt før jeg kaster belønningen igjen.... det første jeg så da jeg kom ut fra dusjen var ballen.... han hadde lagt den der i håp om...


Og det måtte en jo oppfylle... Så vi lekte og hadde det gøy med programmet. Det er skit enkelt, men det er en start....

og han er nesten for ivrig... hva er forskjellen på slalom , 8tall og på? I farten  er det ikke lett å få med seg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar