Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



mandag 2. september 2013

Trening

skal vi se... vi har gjort så mye, og han er så kjapp at jeg må tenke litt tilbake

Jo, først og fremst rulle.
Han vrir seg mer i retning enn jeg noen gang har fått Mack. Og når vi herjebelønna så lå han plutselig på ryggen.. jeg kommanderte hold og roste. Det skjedde tre ganger ...

han dasker og slår med labbene når han blir ivrig, og det er ganske au.. særlig når vi jobber på gulvet

Prøvde å få inn verve, han snurrer jo motsatt av Mack

Og innlæring av heel
Nå ser en hvor godt plass sitter..

Hake fremdeles en utfordring, han vil helle klaske labb, så jeg får ikke belønna den skikkelig...

Rolig og grei mens jeg trena Mack, selv om han var høyt oppe når vi avslutta økta


herlig..
Nok en gang... steike hvor kjapt han tar det...
Mack på gires opp, Tardis må roes ned.. en av hver..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar