Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



onsdag 11. juni 2014

Konsultasjon gang nummer 2

Da møttes vi i nærområdet denne gang!
Første gangen, søndag for to uker siden var det for å bli kjent og hilse på rabbagasten.
Siden da har vi jobbet med innkallingslyd, fokusere på å bli rolig etter møtesituasjoner, og gått hovedturen alene.

Lite tilbakefall da jeg tok med begge på lufting med M og A og hele Jessheim skulle lufte samtidig. Da ble det for mye for stakkaren. Og jeg følte meg teit.

men i allefall stilte vi med friskt mot, og full goodiebag på basketballbanen.

Og Kjersti hadde tre hunder med, som alle ble bundet og som Tardis skulle passere.
Og det gikk ikke så verst etterhvert. Jeg må bli kjappere til å lese ham, og rose ved minste tegn til å roe seg, ikke bare ved blikk-kontakt, men selvsagt får jeg jo mer og mer av det også. Vi skal ikke stå stille, men bevege oss forbi i kort bånd.

Så nå skal vi øve mer på å takle objekter i ro.. hunder, folk og slikt. I ro altså

Han er en liten vaktmester, med mye energi, men han velger meg framfor mye annet, og det gjør ham jo til et utmerket arbeidsjern!!

Så, vi fortsetter med friskt mot!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar