Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 24. juni 2014

shaved hunk!

Noen ganger får matmor behov for å ta fram maskina, og det går utover kinesen... Hver gang..
Vi begynner med halen, så bakbeina, forbeina, brystet, og så det verste : rundt snuta.
Jeg leter ennå etter det perfekte grepet, for her er det gi og ta prinsippet som rår.
Han får mer tid, og jeg tar nye grep etterhvert som han vrir og vrenger..

Deretter ryggen, min favoritt, ulla skrelles av. Rett fram, ikke noen krinkler og kroker...
Så setter han labbene på armen min ,mens jeg barberer under magen.
Så tar vi sjekken , hva har vi glemt, før aloevera kremen

Så avslutter man med litt furting, og fotosession.
Elsker flekkene han får på sommeren...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar