Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



lørdag 14. mai 2016

økt utenfor huset, 14 mai 2016

 Etter at det har gått opp for meg hvor mye jeg unngår å trene hund, fordi det føles som et nederlag å ikke få til  det jeg vil, så bestemte jeg meg for at da skulle det trenes.

Boka jeg har lånt av Ine , som jeg bare har lest gjennom , men som jeg skal begynne å jobbe med er en sånn sjelegransknings greie som virkelig får deg til å tenke over tips , trening og fokus, den driver også og surrer i bakhue..

Så, vil jeg til Crufts, såååå.. Må en pinadø jobbe for det.

Jeg lot tentamen være tentamen, nettfilx være nettflix, og garnet ligge der det lå..

Ut på plenen.
Plan : baklengskjeding og lek.
For leketøy er det jo så mange fordeler med

Huehei som han jobba, og han ble helt fiksert på den lodne greia i snor.. Ute.... med forstyrrelser

Det virker som han tygger gress for å roe seg ned. Og det er jo virkelig full fres på gremlin programmet vårt.

Hvilket får meg til å tenke at min ide om klasse 2 er litt roligere, og det er kanskje en fordel.
Han skal få hoppe og sprette der også, men ikke like frenetisk

og så må vi lære inn en slipp kommando.. han blir helt ulv.

Zikk og zakk sitter fint, han blir skulder og holde  pray i posisjon er det forbedringspotensiale på.

Sitter igjen og tenker : han kan nummeret, han kan øvelsene, det er gjennomføringen og å holde ham på som er greia....

Røske han ut av all snusing. Men han må også få muligheten til å kjenne omgivelsene.
Hm...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar