Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



mandag 6. februar 2017

Heelworkdebut 4 februar - Resultater

Man var som sagt svært nervøs.... Men jeg var sikker på programmet ( det er jeg alltid)
Gikk gjennom det tre ganger under banevandring. Der skal plakaten stå, der skal vi inn, der skal vi vende....


Vi skulle inn som nummer 2. Ikke tid til sommerfugler , liksom.

Fikk han ikke opp, han snuste seg inn i lokalet.
Da kom eksperthjelpen Connie. Jeg må stenge ham ute fra inntrykk , og peppe ham opp, løpe inn på banen og få ham i posisjon.

Har jeg det..... har jeg ham der........ så er vi der vi kan gjøre masse!!

og .... under over alle under... der  satt den....

Takk til Connie Lobsgaard for bildet av en veldig blid meg, som ikke er til stede..Sånn mentalt..
Han surra litt, rota litt, men han var med meg...

Første forsøk endte så  her : 1A
 Dommer 1  : 6     4,6     7,2
Programmet kan nok bli bra, I dag savner jeg dog heelworkposisjoner. Det blir mye freestyle. Snygt avslut  :-)

Dommer 2  :  5,8     6,5    7.0
Trevlig program, hunden høll tyverr inte posisjonarna så bra, og det blev oflyt i overgangerna

Enig jeg..... men han var med meg...

Og nå skulle vi jo ut igjen om litt?

1B  : Nå var vi nummer 10.
Dommer 1 : 7,5   7,4    7,7
Herlig ekvipasje, ønskelig med større variasjon i programmets posisjonsarbeide

Dommer 2 : 7, 2  7,4   8,2
Jevne posisjoner


Ha!!!
Så da ble snittet :

Det er nære det!! Da må en jo bare jobbe videre!!!

Nina og jeg var begge veldig fornøyde med debuten vår. Vi trenger jo heelworkere i Norge...

Jeg kunne senke skuldrene litt Vi har sannsynligvis knekka koden, og dette har vi fått til før....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar