Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 21. mars 2017

lille tornado og jeg eksprimenterer med nye triks..

opp på to, på ruglete underlag...



 Målet for dagen var å friske opp konsentrasjonen, ha litt posisjoner og inspirasjon og tips til klasse 2 programmet vårt.
Her blir det tett med cues, og stram regi.... mye er klart, og mye er selvsagt, men så er det bindemiddel og wowfaktoren underveis. Vi må ha noen triggere.. Det må bli litt skutt og energi




Synes han fokuserte bra , jeg fikk ham opp fra snusing, og han havna i sin gode boble der folk bare kan passere, han er på jobb

Han dilter fint etter, men noen bc heng , det er han ikke.
Konseptet "høyre" ( pos 2) ble bare fjas, men vi belønnet hver gang i posisjon. Prøvde også å jobbe litt vekk sticken som target. Jakka kom i veien for handa. Det er snart null problem..
Han vil helst rygge bak meg,noe jeg aldri har lært ham.. vet ikke om jeg skal lære ham det heller..... han er så fiksert.. det der kan slå begge veier, nemlig..


Vi gikk litt chaplin, og testa ut noen  ideer.
Tror jeg må inn på trikslista og få noe inspirasjon.. Hvordan bruke foxtrott og tango med hund?

Det er et medley jeg har, så jeg har mange muligheter...

Og.... vi stiller i hw kl 1  i Fredrikstad, så da har vi et mål å jobbe mot...
Naturfenomenet mitt..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar