Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



mandag 2. juli 2018

Veien videre : Dr who og Balkan

Hva nå? Jeg har to program å planlegge...

Fikk mange gode tips fra Salla Haavisto i helgen. Jeg fokuserte på FS , ikke noe HW, men jeg tror jeg klarer meg fint der foreløbig

Det viktigste innen koreografi jeg har plukket opp :
NÅR DET ER RASK MUSIKK, SATS PÅ LETTE ØVELSER, NÅR DET ER LANGSOM MUSIKK, GÅ FOR DET LITT MER VANSKELIGE

I FS : lage meg en liste over kommandoer og øvelser jeg har/trenger ( kommandoene må bli inspirert av dr who er jeg redd..  men ood, rose, david, sonic, ja det kan bli bra det
Finne Tardis rekvisitt, og bestille Dalek

I HW : Litt usikker på om jeg skal begynne konkret på program , eller bygge meg opp flere retninger, og posisjoner sånn at jeg har et større spekter å bygge på..

Men , nå blir det annenhver dag trening


MÅL :
Ordkommando
fokusere på å følge kommando med en gang
jobbe med overganger og etapper


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar