Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



søndag 12. august 2018

En sein økt..

så sein at den ble bare ett kvarter , ingen musikk og ingen roping.

Vi er tilbake på tunet vårt, etter at takleggerne er borte, og gresset er begynt å vende tilbake.
Jeg trengte et tre , og noe å ha labbene på. ( sandkassa var for langt borte. ) Det ble en stenhelle

Han er flink når jeg presser ham litt, han har god kontroll på baken, motklokka, men  ikke med klokka.
Det er da han tar baken opp på hella også

Rose, jeg lot det stå til og sendte ham ut, rundt treet , stop, og så rygge.. da ble det lettere å belønne når han var kommet passelig rundt

Han begynner å fatte..., jeg må bare ha is i magen..

Han i front ble mye misforståelser, han vil opp på to, nafse på hendene mine osv. Det kommer litt an på target sticken, den med kula på er greiest, den uten noe er verre.
Tror han skal få gå mellom to gjenstander, sånn at han går rettere.

Så, jeg må bare roe litt ned og la ham få tenke seg litt om

( og jeg tror ikke jeg forstyrra nabolaget....)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar