Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



fredag 3. august 2018

økt

er litt bissi med et annet prosjekt for tiden, men  en skal da søren ikke glemme å trene for det..

Så ny runde på terassen.
Cardiff funker best når jeg er med aktivt høyden.
Rose er fremdeles  litt vanskelig, jeg må fange ham sånn han snur på rett sted.
vi testa ut fly. han kommer seg opp, men det  er ikke akkurat elegant. vet ikke hvor mye jeg skal jobba med alan-ryggarbeid, for han er veldig impulsiv,  og jeg vet aldri helt når han velger det fremfor noe annet.
Men han skjønte i allefall slalom, når han ikke lot seg friste til noe annet

jobba også litt heelwork, med å rygge i plass. han går så langt bak.... i heel, har han det med å snu i pelle. jeg er for uklar i  språket, helt klart...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar