Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 27. november 2018

dag 3 HW - uten matte og sikkerhetsnett

Tok en sen økt i dag.. kom aldri i gang liksom
Og siden vi skulle jobbe med HW så prøvde jeg uten gulvet denne gangen

På 15 minutter rakk vi  tre øvelser.

Jeg vil ha ham til å rygge med meg i plass, uten å ende opp i en rundell rundt meg, eller at han strekker seg etter target

Han har ikke helt kobla sammenhengen med mitt bein og retning , men fikk noen flotte seven posisjoner.. og det skal han jo ikke ha nå..

Så her har vi litt å pusle med

å flytte seg sidelengs i plass ble bare surr, han stilte seg hele tiden feil, og ville ikke følge target, bare hoppe opp, eller stille seg på beina mine. Men jeg vet han kan.. vi får jobbe med det..

Men å bevege seg sidelengs i mellom, det klarte han ganske fint, så han kjenner prinsippet.
Flott, da har vi noe å strekke oss i mot.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar