Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



onsdag 7. november 2018

lykke med mere dæinsegølv! ( dag 1)

Har kjøpt meg ti brikker til, så nå er det fin størrelse på dansegulvet mitt.
Det måtte testes..

Tardis hadde søkt tilflukt hos matfar, og jeg gadd ikke mase.
La ut brikkene, og Mack fulgte nøye med

Og så jobbet jeg litt med ham, mens godbitene haglet. Han er så herlig følsom når han er på... Problemet er jo forstyrrelser..

Da vi var inne i dobbelt snurr, så oppdaga kinesen at det skjedde noe inne på matta, og ville være med.
Dekk, sitt, slalom og twist 6+. det var litt moro..

Så satte jeg Mack bort, med løfte om å jobbe med fotarbeide med ham ved en senere anledning. Det er det som holder ham unna trikseprøva...

Tardis var spinnklar..

vi begynte med rundell/Clara . Han gikk fint, men diskriminerer lite  på kommandoen, Bare han får rygge og sirkle så er han happy.
minne meg selv på at her kan en ikke repetere nok

Kjegle og rose. sendt ut, og kommandere i rose. det går fint . men han må ut først.
så donna, han har ikke peiling, selv om jeg leder. men han skjønner i alle fall retningen nå da..

marta, pang smakk, så stod vi lår mot rygg. han lener seg på hendene mine, men bare vent.

rakk vi litt fram også?
Ja da.. først med den lange sticken . han går fram, og står.
om jeg flytter sticken, så ser han på meg, om jeg tar den fram igjen, så  er det opp på to

så jeg lot ham finne ut av det, uten å ta ham mellom. han sto, men skjevt. ok, på igjen. da stod ham fint. belønne og rose

bytte stick til en kortere, kommandere fram. ikke bøye seg , Eirin..
han gikk mellom og fram, nesa i høyde med sticktuppen. kommanderte fram, og han gikk to skritt fremover.. helt rett i kroppen..
da er det bare kremost som er bra nok!!

Meg på alle fire og avslutta med litt woop og cardiff
 Passe på at jeg ikke legger meg på ham. Han har jo ikke peil på intimsone...

Dette var GØY!

Neste økt er kombinasjoner. Trene på starten tror jeg..Den må sitte før vi går videre..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar