Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



lørdag 9. mars 2019

post-Crufts trening

Etter å ha sett de dyktige deltagerne på Crufts, så tenker man jo at her er det bare å stå på..

--- og kanskje jeg har gjort programmet mitt litt for komplisert? Tror at det ikke holder?
Det er nok triks, det er bra nok triks, det er flyten som teller...

Nuvel.
Jeg ville ha i gang T på starten, for den er kjempeviktig, og i dag var han på.
Ellers så jobba vi med  :
Martha : det går framover, men han dreier litt fort, det skal han jo ikke.

Mige: han vil mige på meg hele tiden, så utfordringen er å gjøre det  ute på target. Full fest når han gjør det

Chaplin, : han har så mange andre morsomme ideer her, alle går ut på å spise meg opp

krype : bare for gøy

Starten :  den funker ikke så gæli altså...

Fant også ut et par andre ideer til å kjede, og få ham på avstand..
En god god økt..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar