Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



lørdag 23. mars 2019

trening ute! I småsko!

Det blåste litt, så "banen"/ p-plassen var full av små bjørkekvister. Irriterende.

Vinteren har holdt Tardis ved like. Han har stamina og teft på alle hovedposisjonene.
Venstre, der er han fortsatt litt for langt unna beina mine med mer enn to . tre side steg.

Rygge/sidelengsfram/ gkk bra. Han er skeiv, og skjønner ikke helt nyansene, men hovedessensen er klar for ham

Det som jeg ikke synes fungerte var mellom, han var enten under beina mine,  ( klynkknurr) eller så kom han for langt fram når jeg hadde armene mine i den posisjon jeg skal ha. Ja, jeg må jobbe masse med  hvor jeg har armene, for de skal ikke drive og hjelpe ham i allefall. De skal vise at vi driver med balkansk gøy

Og så har han plukket opp en gammel uvanse, å "spise småfnask" .Jeg aner ikke hva det er han plukker opp, om enn noe i det hele tatt. Men han faller ut mellom øvelsene, og tygger og tygger. Jeg skjønner jo at han roer ned seg selv, kunne jeg bare få endra den adferden over til  noe annet...?

Det jeg iallefall kan seriøst begynne med det er å trene til musikken og sette sammen ideene mine. Hvordan vil retningene gå?


Nå er vi i gang med vårsesongen, ja...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar