Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



lørdag 18. mai 2019

Styrer og ordner med kostymer.....

Det er ikke bare å plukke med seg noe fra skapet lenger, selv om jeg ikke gir meg på prinsippet om å bruke det jeg har...

Aller først heelworken. HW2!
Det er jo balkantema, så da blir det noe sånt som dette...

Altså... jeg dropper veska, selv om den er råkul.. Det blir for mye farge.
Men Sykes skjorta videreføres, skjørt med broderi.. og så var det  hodeplagg :

Denne, som jeg kjøpte bare til et framtidig balkanprogram. Men veldig usikker. Blir litt mye hippie, eller litt for mye ukrainsk nasjonalist?
så har jeg tørklet som jeg kjøpte for å ha til stakken..
Litt mer diskret å ha på. ser litt mer modent ut
Så, jeg tror det blir det.
Også sorte tights....

FS3 er lettere..
Jeg får låne bukseseler, har en mulig tversover, som kan skippes, og gode slekke bukser.
Veldig happy når denne kom i posten:
Så da er bekledningen så godt som i boks...







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar