Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



fredag 10. mai 2019

Trening...eller nei...vi bare trikser vi..

... eller jobber med overganger... eller tester ut programmet.... bare jeg ikke kaller det trening, for det har jeg ikke lyst til av en eller annen grunn

Regndråpene hang og lovte både væte og venting, men vi fikk da til litt.

Ikke villig til å legge meg noe ned, så overganger it is.

Jeg ser alt jeg kan leke meg med og gjøre bare vi blir stø i programmet, for å si det sånn..

Per nå var båndet i veien, og hang seg opp i  lekelastebilene jeg brukte som rekvisitt.
Han kunne fått to trær, men når han skal markere og ete kattskit, så kan han ha det så godt.

Jeg fant i alle fall ut hva jeg rakk, og ideer til kjeder for å få flyt. Og han kinesen ikke hører så godt etter, men gjør det som faller ham inn

Det er iver og arbeidslyst, og går over når vi terper på de ulike delene..

nyttig, og godt å blåse ut litt steam

sikkert et syn, der jeg sender en kines rundt lekebiler, mens jeg vifter med en Number Ten screwdriver og roper "ORBIT!!!!"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar