Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



torsdag 4. juli 2019

HW på terassen, gamla husker som en gullfisk

hadde en sånn dag hvor jeg eeegenlig ikke har lyst til å trene, for det er så mange avgjørelser å ta.
Så da ble det terassen.

var veldig obs på å bruke godbitordet nam nam. Sånn sett trente jeg meg selv også.

Vi bruker fot istedet for plass, det hadde jeg visst også glemt

så vi jobba mye i f o t og heel, og pelle sidelengs. Han blir fort skjev, og det går ikke. Så det vanka ikke noe før det var på stell

Så satte jeg på den mest bråkete balkanlåta jeg vet om og bare kjørte på med posisjoner.

Sånn, da skal jeg tenke teaterelementer i neste trening

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar