Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



fredag 30. august 2019

trening på tunet , unger til stede

Så skjønte jeg hvorfor T er så ukonsentrert når vi trener på tunet. Det er ved den gamle sandkassa hauger med kattemøkk!!

Farken ta.... de med katter burde også ta seg en tur med poser..
 Grr

Vel da skjønner jeg litt mer. Sånn rent bortsett fra at jeg ikke skjønner hva som er sjarmen... nuvel

En av jentene fra  forrige runde hadde med to brødre som ikke var så interesserte i dag. De betraktet høytaleren, treningsveska  ( " der er maten hans") og rynka på nesa av kattemøkkposen. Danset litt.
Fiolinmusikk, tross alt..

Men vovven gjorde en god figur. De må bare være sikre på at han ikke kommer bort til dem.

Vi jobba med posisjoner ( venstre, pelle. h-v , seven) rygge, og jobbe på avstand.  Å få ham til å snurre uten å komme helt bort til meg. Å gå fra dekk til opp på to

I det hele tatt en god god økt.

Og kanskje naboungene skjønner at hunder ikke er så fæle?

Nesten så jeg ser fram til Kongsberg....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar