Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 13. august 2019

Trening under truende skyer

men vi trua tilbake vi altså....

Nå skulle vi jobbe med starten, og overgangene, samt presisjon på slutten.

Han begynte snart å tulle igjen, men jeg ga meg ikke. Det er ikke han som bestemmer hvilke øvelser vi skal gjøre, med mindre han har noen gode forslag.

Så etter noen repetisjoner, så skjønte han det endelig. Gira var han lell. Ikke mige  mot meg, ikke storme rett i trynet på meg når jeg står på kne etter en snurr og en rulle, men surre, vente rulle, vente..... Og ja, det finnes andre øvelser enn å rygge rundt og rundt meg..

Så, vi skal jobbe knallhardt fram mot kongsberg og NM.... overganger, kjeder og øvelser.. til de sitter.

Han kom på en kul posisjon for å illustrerer vennskap, og som en overgang til Martha da... det likte jeg godt... den kan vi beholde...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar