Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 11. februar 2020

FS dag 1

Å hu og hei som vi gjør comeback gitt... Flaut å si, men i dag er motivasjonen at det skal føles godt etterpå å kunne krysse av at vi har vært i siget idag.
Bare for å komme i gang.

Og ja, jeg synes sikkert det var rågøy når vi først er i gang..

dagens plan :
fram
  starten

( herrelighet, hva er de vi har jobba med i programmet  egentlig?? Husker ikke et pøkk akkurat nå. Nei, ut på gulvet med oss)

ja... hva ble det til..
Vi begynte med starten, hvor han skal ut uten  håndsignal. Tok litt tid, for han ville bare susse og opp.
Men så var vi på.
Så karusell, som ble rygge rundt og mye tull.
Så han fikk ikke noe for det.

Rygge og cardiff. Han jukser noe helt vilt med dekk, så nå ga jeg meg ikke. men så fort jeg gikk ned på kne, så så jeg bare noe lysendeblått, noe virvlende rosa, og hvitt fjon.. og så ble det rundvask..

så vi terpa og terpa. Han må bare roe seg ned

til slutt fram og holde posisjon. han snur seg litt for tidlig, og det er litt skjevt, men nå snakker vi, han retter seg selv .....

Der fikk jeg svar.. hva skal vi jobbe med? ALT



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar