Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 25. februar 2020

HW dag 3, og første utetrening

Det ble på grusen utenfor garasjen

Vi hadde litt tygging av fnask ( og nå vet jeg at det ikke er tennene) mens jeg rigga opp veska og fant musikk og vekkerur.

Men så var han på han...
Jeg vet jeg skriver at alt gikk greit, men i dag gikk det virkelig greit.
Overganger mellom posisjoner, til og med venstre og  sidesteg både i fot og i pelle... Ikke til å tro,,

vi kjørte gjennom hele programmet, og det var bare.... wow...

Sååååå jeg testa ut fram og stå også. Litt skjevt, og han snur seg for fort, men slett ikke ille...
Måtte selvsagt fokusere mer på en passerende hund når en først står der, men annet kan en ikke vente..

Så jeg er svært fornøyd, selv om vinden var kjølig og vi bare måtte kjefte på den bikkja.....

Håpet er tent!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar