Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



lørdag 19. september 2020

økt på terrassen - seven tango og frekke kattepuser

Catshitlawn rydding krevde tid jeg ikke hadde, og det var unger på tunplassen.. Da ble det terrassen

Først en økt med seven. så en med tango og så en test på starten av FS

 

Og.. han kunne opp på to på ordkommado gitt...

 

( skal se filmer) 

Jeg måtte da helt i starten av økta fylle på med godis, og åpne en pose. Nabokatta kom springende , kunne  den virkelig tro at det var noe å få? Tardis ga klar beskjed om akkurat det

Han gikk fint, og tok seven kjempe fint... jeg var nok litt flat i belønning... det   tar jeg til meg....

Tango økte gikk flott, men jeg kunne jo bare tatt steg bakover, i istedet for å la ham stå der og tråkke. Dask på lanken

På FS 3 programmet forsvant plutselig targetsticken på magisk vis.... den var visst ikke lett å se på plankene... lettere pinlig.. Jeg ser jo fra kamera hvor den ligger , men ovenfra der jeg sto.. ikke i det hele tatt..

Så det er ikke skummelt at den faller i bakken... bra!!!

 

 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar