Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



søndag 13. september 2020

Kurs... do as I do - hund i fokus 12 og 13 september

 Det så stygt ut for kurset, grunnet sykdom, så jeg så for meg alternativ helg med banning over brikkevev...

Men nei da, Nina H snudde seg rundt og lovte å bidra med det hun kunne, og om ikke annet kunne vi ta det som treninsøkt?


Do as I do er veldig spennende. Tanken er at hunden skal herme etter deg, bare ved å se på hva du gjør.

Det gjorde at det kokte godt i nepa til kinesen som slett ikke er vant med å jobbe sånn

 

Vi jobba med snurr, mige og rulle. Ikke alle gikk like bra... definitivt en spennende måte å jobbe på... tar den med i kassa.. Stimuluskontrollen hans fikk kjørt seg


Vi bodde standsmessig Eva og jeg, på Drammen camping i en virkelig sjarmerende tømmerhytte og to kjekke aldrende herremenn som går godt overens . Til og med da Tardis , uten selv å være klar over hva han drev med knurra på Ninjo for å få han til å gå ned fra køya. Blikket Ninjo sendte ham var verd en million... Fes den lille lusa liksom??

Tardis skjønte vel sjøl hvor fånyttes det der var...


Som en bonus fikk ejg også tips om Cu ovelser - ping pong, 1,2 3 og opp og ned. De skal testes ut


Og ... jeg fikk testa ut både hw2 programmet mitt, og ideen til FS3.. Vibbene var så gode at Eva bare måtte filme litt...

Starten til FS3 er klar, og brukbar... ideene popper opp

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar