Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



lørdag 30. januar 2021

Lærerik økt på laurdagskvelden

 Dette var en nyttig økt, som kunne fortelle meg ett og annet


1.  å sette på kjegla gjorde det veldig vanskelig å jobbe med stokken, som vi har jobba med masse . Det var sååå spennende å oppsøke kjegla. Det ble tungt med ett

2 han kan gjennomføre rose og har en helt annet kontroll på rumpa

3 han har mye bedre koll på fram  + øvelse+ fram enn jeg trodde

4 belønne nede, og han kan tango over lengre strekker

5 jeg må våge å gå i gang med resten av programmet nå... dele inn og lytte...


Gleder meg til å komme lengre, sånn at jeg kan begynne å flikke..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar