Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 17. januar 2023

Uke 3 , trening 1

 Så fram til å trene gutta i dag, og det er lenge siden jeg hadde den gløden.. Nå skal vi spikre de dagene, og gripe mulighetene til å trene på ulike steder.

Jeg har til og med tenkt ut en liten vri på starten, og hvordan det skal se ut,

Tardis var villigheten selv. Og programmet legger seg selv på plass nå. Jeg har historien, og den bør være tydelig nok nå. Jeg har gangen, og de ulike delene. Det er fremdeles uferdig og altfor enkelt, men det kommer seg. En må passe på høydedrag i musikken, og se hvordan jeg kan understreke temaet, det kommer.

Vi jobber på, og leker oss. Vi er i gang, og vi har det gøy. Jeg skal ikke stresse med at det ikke er bra nok... Det bli  bra nok, så lenge jeg er i prosessen.Det blir bra nok så lenge vi jobber og står på. Bare det at vi trener er bra nok...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar