Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 10. januar 2023

Vi redigerer inndeling av program. Terskel !

 Vi skal trene på tirsdager, helst torsdag også.

Var det noe jeg skjønte sist tirsdag så var det at Tardis kan øvelsene, og at jeg må se på oppbygging av program. Inndeling av musikk, og redigere kladden for hvordan jeg har satt de ulike delene. Hvordan få fram budskapet.

Så ja, det tok litt tid før jeg kom meg  løs fra pc'n og opp. men jeg hadde en jobb å gjøre. Dele inn, se på ulike øvelser jeg har tenkt hvor i tre forskjellige kopier, og glemme dem alle, og lage et fjerde dokument som skal gjelde. Hørte på musikken, og kom selvsagt til at mye av gammel inndeling var sånn jeg skulle ønske det var, så sånn skulle det bli. Å nei, du...

Starten og intro til fortellingen, hvor lang var den egentlig? I stedet for å se på tidsinndelinga, så lytta jeg, og kom fram til skiftet. Det skiftet som jeg har hatt hele tiden. Gull... Så var det  framoverseksjonen.. hvordan passa den med tiden? Check, og da var vi på intro av gryta.. Got it..

Delte opp videre, fant et nytt slutt punkt med overgang nærmere slutten. Satte noen øvelser jeg ville ha, for å markere bolken , og for å understreke 3 talls loven.

Her er det  igrunnen mye jeg kan gjøre mens han......

Og jeg kan leve med de hullene i midten, de kommer.... Jeg kan endre om jeg vil... senere,når jeg ser flyten.

Først da gikk vi opp. Start og intro rammeverket funka i praksis. Framdelen funka fint. Vi pussa litt på rene øvelser, slik at han ikke tar over sjøl. 

Flere ideer kom etterhvert og la seg som muligheter i bakhodet. Vi lekte oss litt. Helt til han hoppa opp på ryggen min. Å herre, vi trenger kloklipp..

Dette var mye planlegging, men jeg trengte det.. Nå kan inspirasjonen komme. Og motivasjonen til å trå til. Innen Lunde skal vi ha noe å vise fram. Ikke urimelig , det?


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar