Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



torsdag 20. april 2023

Uke 16 - økt 2

 ny inndeling i program.

Måtte teste om det holdt med tanke på tid og timing. Fikk noen elementalideer, som jeg ville tenke mer på, samtidig som jeg nå skal rundt denne kjelen tre ganger..

Hvordan bruke hatten? Og kosten..

Og... er dette godt nok? Hvor mye skal han jobbe bak meg og hvor mye på avstand...

Testa det litt ut . Friker bare litt med tanken på at vi går i mot musikken med tanke på høyde. 

Hver gang det er piano skal vi, og hver gang det er blåsere som stiger så skal vi....  sorry, men det går ikke med historiefortelling, og alt annet jeg vil ha inn.  Noe sier meg at vi har mer å gå på på framøvelser...

Uansett.. det vi driver med nå det er flikkeri. Og det er sånn det skal være. Jeg gir ikke opp, jeg ser hvilke muligheter som kan funke. Og jeg prøver meg fram.

Mer fram, mer donna og tenke på elementene. en dag til program og en dag til å flikke øvelser

( så lenge det ikke går i mot musikken)


Foto : Eva Lynn Karstensen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar