Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 25. april 2023

Uke 17 økt 1

 Det får være seg som det er, lurt eller ikke men jeg har fokusert på å flikke på deler av programmet , fremfor å gå videre med ukjent del. Den jeg ikke har på plass ennå

Men det var nødvendig å fokusere på avstand , ryggen til og at han gjør det han skal og ikke det han har lyst til. 

Så da gjorde vi det.

Har jeg armene bak på ryggen, så fyker han inn i marta, så jeg må passe på at de er foran eller i siden. Fy søren han leser meg godt.  Bak meg må sikres,,

Ellers jobbet vi med intro og kjelen, i og med at han ikke helt diskriminerer øvelsene der. 

Prøvde en variant av å stokke om rekkefølgen , så kanskje herr medkoreograf ble  enig, men ikke helt. det er morsomste er å stå med labbene på kjelen. Og vl skal ikke tråkke rundt  den, ikke med en så tynn kant.

Så her må man bare jobbe på.. Han er rå på å rygge bak meg da....

Det store ukjente uklare, det kommer..


foto : Eva Lynn Karstensen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar