Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



torsdag 4. mai 2023

Uke 18 økt 1

 Vi har stått over noen dager med trening fordi Tardis har hatt råtten mage. Det er ikke synd på ham. Om man har shit le Chat på menyen i tide og utide, så går det sånn. Vi var i skogen på søndag, og da heiv han seg over naturens egen chocolate mooose.

Men nå går det litt bedre, og Lunde nærmer seg

Jeg har tenkt litt mer på programmet, det som mangler. Vi har intro , avstand, kjelen x tre og både oppe og nede.. hva mer... så jeg tenkte om jeg skulle inkludere elementene også. Det kommer ikke til å bety et plukk for dommere og dere andre, men for meg gir deg litt pirrende fryd å gruble på hvilke øvelser og overganger som passer til jord, luft, ild og vann As long as it makes sense


Tardis vegrer litt for å legge seg på siden, så da går jeg for alternativer. Testet ut noe av det i dag. Jeg må holde ham i gang, uten at vi stirrer hverandre inn i øyene hele tiden.

Så jobbet vi litt fram. for å få ham lydhør for hva han skal gjøre. Han vil helst  rygge med en gang.

Siste runde handla om å jobbe rundt kjelen og sikre øvelser.Pray er ikke så enkelt å holde, men vi kommer dit.

Håper på en trening til i løpet av helga. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar