Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



onsdag 24. mai 2023

Økt 1 uke 21 - ute

 ( og hvordan i helsike skal jeg finne ut  innstillingene slik at jeg kan få lagt til bilder fra bloggarkivet?)


Jeg har hungra etter å trene ute, men pollensesong, sene dager, regn og andre dårlige unnskyldninger har sørga for å utsette

( måtte laste opp fra pc'n)

men nå var det liksom ingen bønn. Vi flytta alt utstyr ned i hagen, og dro i gang.

Bortsett fra at nabokattene strøk forbi, så gikk det fint for seg.

Han kom med en kombo - tango, snurre tango. jazz, og den kan vi bruke.

Introen så ut til å fungere. Jeg må bare stole på at han kan jobbe uten å se på meg, og det i starten av programmet

Glemte å trene på framsekvensen, helt til jeg hørte den i musikken, så den tok vi til slutt

Mye kjele - som ble voldsomt grunnet kattene.De hadde jo ikke vett på å flytte seg..

Men vi miga, gikk rundt, og kjørte rose. I  dag var han ikke så higen på på øvelsen, men miga hver sjans han fikk

Vi må gjøre dette mer, og håpe naboene er forståelsesfulle.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar