Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 30. mai 2023

Stevne i Fredrikstad 28 og 29 mai

 Det var to dagers stevne i Fredrikstad, pluss et kurs vi ikke fikk deltatt på.

Jeg skulle dømme på søndag , og dessuten har vi jo ikke helt ferdig program.

Men vi trenger trening i ringen, så jeg meldte oss på åpen klasse begge dager.


Det gikk over all forventning

Søndag var han helt på kjelen, mer enn å gå fram. Og jeg skjønte at vi har planlagt 3/4 av programmet allerede. Vi må sikre starten, og vi må få opp bakpartsmuskulaturen, slik at han holder lengre. 

Mandag var jeg litt mer trygg og våget å improvisere litt mer. Og nå virket det som programmet vårt var så forståelig at jeg fikk noen tips til hvordan løse kostemysteriet . Takk Aina...

Det verste nå var at han gikk på favorittøvelsene sine, men han fulgte med. Nå ble jeg veldig inspirert til å fortsette jobben her....

Vi kan få det til , vi har noe å vise fram i Lunde... Og derfra.... skal vi pusse og flikke



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar