Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 22. august 2023

Økt 1 uke 34 - Geminibanen

 

Skal man trene så skal man trene... og da går man med kost og hund på tur til banen, som var ledig.

Mange gikk forbi, men det var stort sett ikke noe problem, med mindre det var mange hunder på en gang.


Jeg er nødt til å ha en gjennomgang uten hund med programmet, sånn at jeg vet hvor jeg er nå.

Slutten er på plass, og det blir så bra..Og om den ikke blir helt sånn, så blir det noe sånt....

Jeg sendte ham ut til kosten, og jobba med cardiff og ulle. Han var i bånd,og ble nok litt hemmet av det,

Fram sekvensen var helt nydelig, og han lå fint i natta.

Nå må jeg bare huske alt... fra delene til hvor kjele og kost skal stå i forhold til dommere...og å gi rett kommando

Når vi får alt dette til å sitte, og kommer dit at jeg kan begynne å trygt gjøre andre saker samtidig.. o boi....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar