Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



torsdag 17. august 2023

Uke 33 , økt 2 - Nå skjerpes greiene


 Pent vær, og trening. Planen var å gå tur enkeltvis, og trene på Geminibanen. Om ikke med lue og kjele, så i allefall andre øvelser.

Fram ( hadde med pinne)  han hadde stø kurs, snurra og stod, men å be ham om noe annet var fånyttes.. Skal jeg ikke snurre, så skal jeg rygge. Impro med sitt og dekk var bare tullete....  Men greit.... klarer han å skille på snurr og rygg , så skal jeg si meg happy med det så lenge

Gjennomgikk starten med ryggen til, og han kom mellom. Det er kanskje ikke sånn at jeg skal se etter han? Stole på?

Jazz/tango kjørte vi med passerende hunder. Det gikk kjempefint.

Ut mot kosten må jeg jobbe mer med, men å se han veksle på sitt/dekk to meter foran meg...... jeg husker med ett den gangen jeg virkelig misunte de som hadde hunder som kunne det... HA! All treninga har gitt meg en skikkelig flink hund.... Mer sånn trening...


Neste gang : ut mot kosten, mer jazz/ tango, og stole på at han kommer mellom...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar