Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



søndag 4. februar 2024

Milepæl for gammern...


 Akkurat nå i disse dager  er det en spesiell milepæl som er nådd.

Tardis , som har bursta' i juli er nå den hunden jeg har hatt som er nærmest å fylle 12 år...

Med andre ord, han  er min eldste hund noensinne.

Henrik ble nesten 9 år

Mack gikk bort seks måneder før han fylte 12. Og Tardis har nå 5 måneder igjen til sin feiring...

Hvem skulle trodd det...... Så takknemlig for bikkjeskinnet som har lært meg mer enn noen annen hund jeg har hatt... Men så er han forbasket spesiell også...

Det blir en fin grattibursta'  15 juli vil jeg love.....

Nesten nylig ankommet... i 2012 en gang....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar