Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



torsdag 15. februar 2024

Uke 7 økt 1


 

En må jo ikke trene tir- tors. men når jeg har satt av dagene så blir det mudder i huet mitt når jeg ikke får det til.

I dag skulle det i allefall trenes, og jeg begynte det mentale allerede på tur. Det trengtes. regn/sludd på mer enn nok snø..

Men så gøy det skal bli å se hva vi får til.. Så godt det kjennes etterpå... Jeg peppa oss opp. Ja, det ble seint, men så får vi ikke hoje så fælt da....

Tardis først ut. 

Kjørte gjennom starten en gang. Han var litt treg med å legge seg, men jeg skal jo uansett ha ham i posisjon før vi starter. Starten gikk fint. Så da gikk vi i gang med fram. Og under over alle under.. han stod fjellstøtt...


Videre rundt kjelen,  men minimal støtte. Litt blanding av hva han skulle, men så gikk det bedre Vi må sikre dette , med avstand og bare med ordkommando.


Så fra kjele til kost. fikk et par ideer til overganger der . Så jobbet vi kombo jazz/ tango resten av økta. Han slurver littebitt, så vi må jobbe videre med det

Deilig å kunne pusse på øvelser og komboer også.. eller rettere sagt. finne litt glede i det...

Helga blir det trening i Drammen, så da skal vi få kjørt oss


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar