Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



torsdag 16. august 2012

sitter og myser og fantaserer

om utstyr til lille vakre...

og..
Det begynner å ane meg hvorfor "veskehunder" er statussymboler. De veskene koster jo en formue!! Bur er jo mye billigere. især kattebur liksom.. det forteller meg at katter har lav status i samfunnet vårt.. Skulle vært kjekt med en sånn veske, men ikke for enhver pris..
Trenger sele, og bur.. og jo mer mørkeblått, jo bedre.. Halsbånd hadde jo også vært en god ide.. og, ja hjelpe meg jeg må jo ha navnmerker også, men navn og nummer. Trenger klær også, men tror jeg skal ønske meg av syrran, fra hennes symaskin i fleece. for noe teit oppkledning skjer ikke her i gården
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar