Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 14. august 2012

Vi har møtt en liten hjerteknuser!

Her er jeg, Mr Paisley, men jeg skal hete Tardis dit jeg kommer.. ( Fotograf Guro Brunsby)

Blå som forglemieiei... ( fotograf Guro Brunsby)

ikke noe godt bilde, men det er det første møtet vårt, 12 august 2012

sovna godt inntill snille mannen..



Julia fikk valper i juli, og gjorde ferien til syrran litt mer interessant.. 7 stykker, 3 gutter og 4 jenter.Ikke ille!
Så kom vi på søndagsmiddag i august, og jeg satte meg godt til i valpekassa. Jada. Hvem blir ikke tussete etter valper.. Og en tenker jo at en bare vil ta dem med seg..
Men jeg var jo ikke på utkikk.. Ingen kines hos meg.. og iallefall ingen naken..

Og så møtte jeg blikket til den lille karen... og da var jeg ..... borte vekk..
Syrran ble oppgitt, hun hadde hørt de taktene der før, det endte med at jeg ikke mente det, selv om hun  gjerne ville skaffe  meg valp...
men etter å ha sovet på det mente jeg det like forbasket... tankene gikk til denne lille tassen... klikket inn på bildene, gang på gang, så for meg han her i leiligheten.. i det hele tatt..

så, nå venter vi da......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar