Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



onsdag 23. januar 2013

vi ploffetrener

må jo gjøre lekser, selv om det ikke ble  binding.
Han hylte som en stukken gris da jeg trente Mack i allefall, da han satt i buret i allefall..

Men han bestemte selv belønning.Trekk skunken var ikke noe, godbiter var det her ja!!

så, man ploffet
og han sitter som en prest og ser på meg...
Så jeg snur meg unna, han finner meg og man ploffer.

Prøver litt gi labb, ploffer når han legger labben i hånda mi, ploffer for berøring i begynnelsen.
Morsomt når han må ta seg en tenkerunde før han kommer tilbake. Det er tydelig at han har utfordringen i tankene, og han ikke blir avledet av noe annet..

Han er gøyal å jobbe med!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar