Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



mandag 8. april 2013

Hvor begynner man? WEEEEEEEE!

Skulle bare ta en liten økt...... og det er da det blir magi!!

Gikk så fint på luftinga også, holdt kontakt selv da Mack dunket borti ham. De damene som passerte fikk aldri hilst, for å si det så..

Da vi møtte en hund, bare snudde jeg, og fikk med begge to.. Hurra!


Så, vi begynte å leke oss på gulvet. Mack i bur
 Han vil helst gjøre det han elsker, snurre og påååå, men på plass er på vei.
Og ..... han hopper som en hare over skohornet...

Jeg tror...... jeg tror.... at jeg må i gang med å lage program... Ett minutt bare, men det holder det..
Autentisk tema, så  tar vi andre planer etterhvert..

Og det beste : han var stille mens jeg trente med Mack! I buret!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar