Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



onsdag 17. april 2013

Trening- med min "umulige" rase (hihi)

video ( fra Facebook)Ja, det er jo bare å dømme sjøl...
Han er så vill å jobbe med, har ikke opplevd maken.... ikke med Mack og ikke med Henrik..
Herre Jemini..

Andre hunder er ikke noe problem.. det betyr jo bare jobbings... nå er det nå liksom...

Her er det min treningsiver som setter grenser tenker jeg..... måtte det vare, jeg lover å gjøre mitt beste!!
Dette er ingen ballade hund i alle fall.. full pinne..
Testa ut å gå på plass også.. mye på to bein på plass, men det går seg til..
og de bukkene hans, de er snart ligger i dekk... Da blir det rulle neste.. å du søte sau, det kommer til å gå unna..
skeiv på plass, men på plass... Klar for nye oppdrag...









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar