Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



mandag 28. oktober 2013

Vaksine hos vet!!

Og han var i følge vetrinæren : helt perfekt.

og så glad at han omtrent letta fra undersøkelsesbordet.
Ikke et kny da nåla gikk inn, han kunne bare ikke vente til å fortsette sjarmoffensiven med vet'n

Og da kan jo ikke jeg klage heller, når regninga kommer.
Så jeg og min perfekte hund, som hørte på meg når jeg ikke ville han skulle hilse, om tispefrøkna va aldri så søt...

Og han er perfekt  og med godt voksterkjøtt.Han kan godt bli enda bredere ove skuldrene, ja..
men hey - 6.8 kilo, det er er kjekkasen min  det.

Tennene er fremdeles kreativt plassert, og melketennene som skal bli igjen, er fremdeles inntakt..

Så, alt er prima og.. perfekt...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar