Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



onsdag 18. juni 2014

18 juni - Tardis på leggen!

Ble ikke helt fornøyd med kamerabildet på mobilen, så jeg ventet litt med å legge ut bildet til jeg fikk godt lys.

Her er i allefall utgangspunktet:

Og sånn ble det :
mobilkamera, når den ble ferdig

20 juni

20 juni.
Plasseringen er foran på venstre legg. Så da har jeg Henrik og Mack på siden, og Tardis foran.Alene foreløbig, med blikket rakt fram
Hvilken hund som blir den neste.... vel det ligger inn i framtiden.. Både tidspunkt ,kjønn  rase og ellers omstendigheter...( eneste jeg har klar er navn... herregud hvor jeg har nok navn...)
Kanskje blir det piratcavalieren jeg har lengtet etter, kanskje blir jeg forelska på nytt i en kines, eller så vet en jo aldri. Og uansett snakker vi  perspektivår!
Uansett så tar jeg ikke hundetattis før hunden er to år, da er de utvokst nok.

Er i alle fall kjempefornøyd. Gleder meg til den har grodd. Akkurat nå er det litt sånn angst for berøring.. Glade hunder  er ikke greia akkurat nå..


Og tattis-ikke vondt nok å ta til aldri mer å gjøre det...

sånn jeg ser den..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar