Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



søndag 15. juni 2014

Tardis oppdager nesa si på stevne..

Vi deltok i åpen klasse ( i praksis treningsklasse med alt tillatt ) på stevne i Lunde i dag.

Det var nærmere 30 grader , og ikke akkurat optimalt for pelsdyr.
Men en trenger jo øvelsen, og dro ut esken og puta.

Han holdt ut lenge, og hadde full spik, men utrolig nok, han var den som snuste mest av gutta mine i dag!!
Det kan tolkes på to måter ; han er jo gutt, og har oppdaga nesa si. og især på området hvor mange hunder har jobbet i løpet av dagen
Han synes nok jeg masa fælt, selv om jeg sjøl synes jeg var oppmuntrende..

Vi har i allefall starten i boks

Mange gode øyeblikk med passering, men også mye kjefting i buret. Meninger om mangt i den skrotten der..

( mann har tatt flere bilder , kommer senere)
Ingen dekker til Tardis, da ordner vi biffen sjøl... Jeg skal se , nemlig..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar