Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



søndag 10. mai 2015

Au nesa mi...

vi trente i dag også.
Jeg begynner å kunne kombinasjonene, han begynner å kunne kombinasjonene..

Brukte lekebelønning , pels kongen er så morsom, så vi kjører slipp kommando og full herjing.
Men, vi er jo litt nye på dette, og guttungen er heit, så jeg fikk en liten overslags naffs på nesa. Vi ble like forundra begge to.

Okay, tenkte jeg. Her får vi ta  to steg tilbake.

Så vi fortsatte å leke litt roligere, og da han hoppa etter kongen da jeg hadde sagt mildt nei, fikk han et kraftigere nei.

jeg så han resonnerte : okay, her får en passe tanngarden.

Jeg har innsett det nå. Med Tardis er mye starte sammen på scratch..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar